Tired

I fredags var som sagt Anns födelsedag. Fick redan sluta vid halv 9 tiden, så kom dit hyfsat "tidigt". Hängde där en stund och sedan tog vi bussen in till stan för att skaka loss på the tivoli. Men tråkigt nog så var musiken inte på topp denna gången. Men som vanligt så gjorde sällskapet det mkt bättre!

I lördags så var jag ute och fikade med tjejerna, hade beslutångest över vart vi skulle fika med det blev till slut pistashia. Satt där och girltalkade en stund innan man fick halvkuta till jobb, stress!

Idag har jag bara jobbat hela dagen. Kom hem från jobbet för ett tag sen och har bara degat framför tv:n. Har varit seg hela dagen och bara längtat hem till min sköna säng. Fattar inte varför jag har varit så trött, har ändå fått ca. 9 h sömn .. ? Kan nog bero på att jag har haft saker att göra hela tiden och inte hunnit vila. Fan låter ju som en kärring nu -.-' Får ta det chill nu framöver. På tal om att ta det lugnt så ska jag hoppa in och jobba imorn. Äsch, tjänar bara extra pengar! Klockan är för mkt så ska lägga mig nu, pusshaje ♥

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback