Give me


I tisdags tog jag tåget ner till malmö för att träffa älsk. Han mötte upp mig på triangeln sen så gick vi en runda på stan :) Var inte ute efter något speciellt men jag fick hem lite grejer ändå. Två nya bikinis och en klänning kan man säga och hudvårdsgrejer blev det. Fan vill bara shoppa sommarkläder nu, men vädret kan ju inte bestämma sig -.- Förra veckan verkade som om det var på väg att gå åt rätt håll, solen sken och det var hyfsat varmt och denna veckan så blåser det och i vissa delar av landet hörde jag att det har typ haglat och mög? Det är ju tur att man inte befinner sig i de delarna! Jag som vill ha sol och värme nu nu nu!

Men men ska inte klaga mer och ägna mig åt att göra något vettigt istället som att ..... ähh, jag vet inte haha. PUSS.

Fick hem denna bland annat, från bikbok

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback