I wish i had

Waaadduupp?!

Själv sitter jag här alldeles mätt och belåten! Lagade precis entrecote med potatis och rödvinsås OCH bearnaisesås, hehe. Det var gott som vanligt måste jag säga :)

Väcktes av ett samtal imorse;

- Hej, har du vaknat?
- *Nyvaken* Ehh heeej, jaa jag vaknade för längeseeen -.-'

Det var chefen från restaurangen som ville få håret fixat så fick skynda mig och gå upp på en gång haha.

Så har färgat hennes hår och sen har jag städat rummet, rensat bland alla mina grejjor och kvar att göra på listan är att ta itu med garderoben! När jag väl har sorterat den så kommer det nog inte ta så lång tid för att den ska bli kooaz igeen -.- Önskade att man hade en sån där walk-in closet, skulle det inte varit perfekt? Aja jag får väl drömma om min framtida nu när jag ska börja sortera, då underlättar det lite iaf! I'M OUT.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback