Time flies by

Helluu däär. Jag har inte varit så duktig med att uppdatera den senaste veckan. Vad kan det bero på? Jag är för lat helt enkelt .. eller för att det inte har hänt så mycket.

Men från och med nästa månad så händer massa grejjer. De små flickorna tar ju studenten! Fattar inte att det snart har gått ett år sedan jag tog min student .. helt sjukt vad tiden går fort asså! Sedan har jag och tjejerna planerat att åka iväg efter de tagit studenten. Vi vet ungefär vart vi ska och hur länge men grejen är att vi måste boka resan också haha. Alla är för upptagna med sitt så vi hinner ju knappast träffas, måste ta tag i det snart så det blir av! Behöver verkligen sol och värme typ nu nu nu. Berättar mer när vi har biljetterna i handen :) Ha det ♥

Bild på mig och älsk när jag var i malmö förra veckan, hihi ♥

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback