Stupid cat

Helluu. Hann aldrig uppdatera vidare om katten som var hos mig igår.

Iaf den fattade inte att jag hade öppnat fönsterna, så det tog sig en tupplur under min säng ist -.-' Var tvungen att bli av med den innan jobb, så frågade efter råd om hur jag skulle göra. Fick ett tips av älskling att jag skulle ta två kastrull lock och slå dom mot varandra så katten skulle bli rädd för ljudet och sedan springa därifrån. OCH VET NI? Jag gjorde det! HAHHA :D Dog av flabb medan jag stod på min säng och höll på som jag vore fem år eller nåt haha. Men neeej den väcktes inte för den sov för djupt. Snacka om värsta beautysömnen. Efter en stund kom ngn hem och tog bort den som tur var! Jeebla katt -.-'

Idag tänkte jag gå en runda på stan innan jobb, få leta efter presenter till dom små flickorna som tar studenten ju :) Få se vad jag hittar för skojigt hehe. Vi hörs ♥

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback