Lost

God morgon! Vaknade typ för en halvtimma sen. Fattar inte att jag kunde vakna så sent :O Somnade inte förrän vid tre tiden dock .. Sitter nu i köket och käkar lite frukost. Måste berätta vad som precis hände, inte alls intressant men ändå kul haha.

I mitt rum har jag två st fönstrar(?), ett litet och ett större. Jag brukar alltid öppna det lilla fönstret när jag vaknat för att vädra rummet. Sen drar jag för gardinen för att inga småkryp ska flyga in.

Jag satt i köket och så plötsligt ser jag en katt i huset, jag bara WTF vad gör katten här. Så jag gick fram till den och såklart börjar den kuta till mitt rum för att hoppa genom fönstret. Den kommer nog inte ihåg hur den kom in för katten hoppade rakt in i det andra stängda fönstret. Så den ramlade ner och kollade på mig och försökte igen, och boom fortfarande fel fönster. Sen försökte den hoppa ut genom det andra som var öppet, men gardinen var i vägen så den hoppade rakt in i gardinen och förökte hoppa ut. Stackars katt tänkte jag, den var helt stressad. Så jag gick ut för att låta den hoppa ut i lugn och ro HAHA. Efter en stund jag gick in i rummet igen, kollade överallt för att se om den var kvar, men nej såg inget så trodde att den hade hoppat ut. Gick ut till köket igen. Sedan fick jag sms så gick in till mitt rum igen och så kollade jag under min säng bara för att verkligen va säker att den hade stuckit. Gissa vad jag ser, två lysande ögon och det var katten som hade gömt sig där under. Så jag öppnade båda fönstrena för att den verkligen skulle se att det vart den skulle hoppa haha. Kutade direkt till dörren för jag var rädd att den skulle springa ut och bita mig eller nåt, hehe. Jag är inte så förtjust i katter precis. Så stängde dörren så den inte kunde smita haha. Får återkomma senare om den är kvar eller inte haha. To be continued ..

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback