Ann's bday

Chachaa. Härligt väder vi har idag! Deee gillar vii :) Gick och lämnade precis lite papper till revisorn, hade totalt glömt bort att deklarationen skulle vara inne -.-' bra saue!
Om ett par timmar ska jag bege mig till jobbet. Har bett om att få sluta tidigare idag eftersom lille Ann fyller år idag! Ett stort grattis till dig Ann ♥

Det ska bjudas på middag och sedan ska det bli utgång för dom som vill :) Tyvärr hinner jag inte till middagen så kommer efteråt och hinner gå ut och fira henne iaf! Snacka om att tivoli kommer bombas av oss chippar haha. Hoppas på en kul utgång! Emmy skulle ta med hennes systemkamera så det kommer bli lite bilder och få se när dom kommer dyka upp här :) Ha en bra helg peps, puss ♥

Födelsedagsbarnet och jag!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback