Tillbaks igen.

Chacha :) Ville bara meddela att jag fortfarnde finns vid liv, mer eller mindre. Jag har totalt glömt bort min kära lilla blogg men nu är jag här eller hur?! Det ska så småningom bli en ändring på detta hade jag tänkt men som sagt vi får se hur det blir med det (jag och mina löften -.-). En kort sammanfattning av vad som hänt den senaste tiden:

- Slutade på salongen där jag hyrde stol, kände att det inte riktigt var min grej. Men det gav mig erfarenhet som jag kommer ha nytta av i framtiden!
- Åkte till vietnam igen (var ju där i somras om jag inte nämnt det tidigare).

Just nu så jobbar jag på restaurangen Asia kock där jag har jobbat tidigare. Planerat att jobba där tills jag hittar ett annat frisörjobb. Vill ju helst bli anställd men det är ju inte så lätt att få en anställning som frisör eftersom det finns så jäääävla många frisörer där ute! Så det är bara att leta leta leta.

Puss på er som har saknat mig ♥ det är ju skitmånga .......  NOT. hihi.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback