Linhs bdaaay!

Idag är det ingen vanlig dag eftersom det är Linhs födelsedag ♥ Ett stort grattis till dig, Linh som blir underbara 19 år!

Dagen började med att alarmet började skrika halv åtta imorse för jag skulle se om det fanns någon tvättid för tvättkorgen hade svämmat över. Men gick inte upp förrän en halvtimma senare och när jag väl steg upp för att gå ner så fanns det ingen ledig tid. Ja jag vet att man ska boka och shit men jag tänkte att det inte är många som går upp så tidigt på morgonen för att tvätta. Ack så fel jag hade -.- Så gick och la mig igen. Sen senare mot eftermiddagen hade jag en klippning hemma och sedan packade jag träningsväskan för att bege mig till gymmet för att träna med lien. Har faktiskt börjat träna igen, REGELBUNDET NU T.O.M! Hihi :) *stolt över mig själv* Efter gymmet fick jag och lien stressa för att hinna i tid för vi skulle träffa tjejerna på knutan och sedan gå tillsammans till restaurangen. Inte kom vi dit i tid utan en haltimma efter, he he he. De hade väntat snällt på oss där inne :) Det blev käk på thai corner eftersom vi inte hade ätit där förut. Det var väldigt frääsht (stavningen?) där och
maten var värd varenda av linhs kronor haha :) Kan aboslut tänka mig att äta där igen.

Nu sitter jag hemma och ska kolla på någon film innan jag går jag lägger mig. Det var alles för idag och grattis igen babe ♥

Födelsedagsgrisen pratar i telefon




Marinerad oxfilé med wokade grönsaker severad på gjutjärnstallrik


Baileys cremé brulee (?)



Avslutar med en egopic :)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback