Full rulle

Idag har jag hunnit med en hel del faktiskt :) Gick upp halv nio för att följa med kussen på lägenhetsvisning. Sedan skyndade jag mig hem för att hämta väskan för ett träningspass med lien. Det blev en ganska chill träning idag men bättre det än inget ellor hur? Sen följde hon med mig hem för lite phöö som min mamma hade lagat! Åhh, det var verkligen länge sen sist! MUUUMS var det :D Efteråt åkte jag och mamma till väla och ikea för att handla lite. Hann inte kolla så länge i butikerna för mamma hade några ärenden som hon skulle göra efteråt. Fick i alla fall hem några ramar och galgar och även lite nytt till garderoben :) Är riktigt sugen på en feeet shoppingdag när jag har fått min lön dvs. veelly soon.
Imorgon efter jobb blir det utgång med tjejerna, en fortsättning av linh's födelsedagsfirande hihi :)
Ska lägga mig tidigt ikväll för det blev alltför sent igår av allt tetrisspelande -.- Godnatt ♥

H&M

IKEA

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback