WTF?

Omg vad har hänt med min blogg? Eller är det bara jag ser den så? Den är ju fan snee?! Får väl fixa den någon dag dåå .. asså pallar verkligen inte! En snabb sammanfattning av dagen: Det blev en snabb sväng inom väla och gissa vilka man träffar på? Jo skolkisarna! De säger att det har alltid blivit så att jag har träffat dom just dom dagarna de skolkar, och därför verkar det som de skolkar ofta. Men no shit? Ncnc -.- haha. Sedan åkte jag och mamma till ikea för att köpa fler ramar till mitt rum :) Sedan blev det lunch där också eftersom mamma var ashungrig haha. Vi åt lax med ngt shit och ngn sås och det var väl helt okej. Vid sjutiden så bestämde jag mig för att färga mitt hår bara sådär. Så avfärgade det först så det skulle bli lite ljusare och sedan la jag på en färg som skulle dämpa det orange/gula och resultat blev mkt ljusare än vad jag tänkt mig. Så får gå med det tills imorn. Kepan på imorn ja! Det blev den lilla sammanfattningen ja, eller inte -.- Peace out mään x)

Kommentarer
evaly

joooooo :(



Blogg: http://evaly.blogg.se/
2011-04-12 @ 22:07:50




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback