I don't know why ..

Chacha. Ännu en helg som snart har flygit förbi. Jag jobbade som sagt i fredags och efter jobb blev det utgång med tjejerna och då var det verkligen alla med :) Var ganska taggad, (fråga mig inte varför) men det blev bara en flopp -.- Dålig musik typ hela kvällen och det var typ inget folk heller för den delen. Så kvällen blev ju inte så lyckad, BLÄÄ. Idag skulle jag egentligen va ledig, men chefen smsade igår kväll och frågade om jag kunde hoppa in och jobba ändå. Snäll som jag är så kunde jag inte säga nej, vet inte varför men får så dåligt samvete annars. Helt weird.
Imorn blir det ännu en jobbdag, ska jobba hela dagen så måste upp tidigt vilket jag hatar, är verkligen ingen morgonmänniska! Så ska ta och försöka lägga mig nu, så säääs vi snart ♥

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback