Back on track

Tog mig i kragen och följde emmys råd dvs. skicka ett mail till blogg.se och be om hjälp med bloggen. OCH vet ni? Det funkade! Trodde det skulle ta evigheter innan jag skulle få svar men de överraskade mig och hjälpte mig rätt fort. Så nu ser min blogg normal ut igen, yeeey :D För en gångs skull kom hon med bra råd, ISK :) Får väl ändra på designen ännu en gång, undra när det kommer ske ........ haha.

Har hunnit göra en hel del när min blogg did it own thing och sneeade. Har bland annat varit i Malmö med tjejerna och shoppat, umgåtts med älskling .. har jag berättat att han har kommit hem? Aa iaf han är hemma nu den tönten ♥ och sen får vi ju inte glömma vad jag gjorde i söndags. Åkte till Göteborg för att feesta loss på trädgårn. Det var nog en av dom lyckade utgångarna(?) jag har varit med om! Bra musik, lagom lullig och hade ett häärligt sällskap :D Synd att en av oss inte kunde va med men vi får ta igen det en annan gång istället! Få se när jag orkar ladda upp bilder haha ♥ Peace out.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback