Overexcited!

Glömde berätta vad jag gjorde häromdan !!! Jag har nämligen beställt en Iphone 4! Var så jävla ivrig när jag skulle beställa så råkade beställa två stycken -___-' Det har jag ju råd med? noot. Så jag fick ringa och avbeställa en av dom. Snacka om att jag är glaaad :D Det var fan på tiden, min nuvarande telefon är totalt fucked up. Har haft den i snart två år nu och är förvånad att jag inte tröttat på den. Brukar byta mobil efter typ ett år menmen. Hejdå Sony ericsson och weeelcome Iphonee, min blivande älskling :) Min riktiga älskling blir ersatt av en pryl, hähä :)

Vad har annars hänt? Inget speciellt faktiskt, eller jo vädret. Ena dagen så är det ändå ganska soligt andra dagen så storhaglar det och tredje dagen så blåser man nästan bort ?! Vafan, bestäm dig vädret om hur det ska bli så man åtminstone vet vad man ska ha på sig.

Ska kolla lite film nu, säger godnatt så länge ♥


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback