19 oktober.

Sitter nu framför datan efter en varm dusch. Dagen har rullat på som vanligt, hade två klippningar varav en ville ha en mohawkfrisyr, tycker att det är skitcoolt att han vågar en sådan frisyr :)
Varning, nu kommer jag gnälla lite;

På senste tiden har jag sovit dåligt om nätterna och jag vet vad det beror på .. men FUCK det är skitsvårt att komma ur det. Alltid efter jag ätit när jag kommit hem från jobb så lägger jag mig i sängen och kollar tv .. och vad händer då? JO, jag somnar alltid! Det är ju inte så att jag sover en kvart eller nåt utan minst en timme och då har jag skitsvårt för att somnna när jag verkligen borde göra det. Så kommer till jobb och storjäspar och bara vill hem och sova. Så faan det har blivit en vana nu. Jag vet att jag borde sysselsätta mig med något som tex. dra till gymmet men palla inte det blir för mörkt när man kommer hem men det vore skitbra ifall jag orkade ta mig till gymmet! Ska försöka ta med träningsväskan till jobb så jag kan dra direkt efter, men får se hur det blir med det. Ska kolla på jersey shore nu, så peaace ♥

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback